Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą ir patogų naudojimą šioje internetinėje svetainėje naudojami slapukai. Paspausdami „Sutinku“ arba tęsdami naršymą Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Pakeisti šį sprendimą ar kitaip apriboti slapukų naudojimą galite pakeisdami naršyklės nustatymus. Daugiau informacijos https://www.lpexpress.lt/slapukai/.

Sutinku
 

Prestižinis apdovanojimas – LP EXPRESS 24

2014-12-09

Bendrovės Lietuvos pašto paslauga – siuntų savitarnos terminalai LP EXPRESS 24 apdovanota Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) "Metų paslauga" apdovanojimu.

Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė teigė tikinti, kad ateityje pašto savitarnos paslaugos tik dar labiau populiarės.

„Besikeičiantys gyventojų įpročiai skatina verslą ieškoti naujų, šiuolaikiškų ir modernių sprendimų paslaugų teikime. Labai džiaugiamės, kad Lietuvos paštui pavyko pateisinti klientų lūkesčius ir pasiūlyti paslaugą, kuri suteikia galimybę pašto paslaugomis naudotis bet kuriuo paros metu. Neabejojame, jog ateityje savitarnos paslaugos tik dar labiau populiarės, todėl ir toliau plėsime siuntų savitarnos terminalų LP EXPRESS 24 galimybes“, - sakė įmonės vadovė.

LVK prezidentas sako, kad renkant geriausią metų paslaugą atsižvelgta ir į paslaugos perspektyvas.

„Paskutiniais Europos Komisijos duomenimis, 30 proc. Lietuvos interneto vartotojų per pastaruosius metus pirko internetu. Tai yra perpus mažiau nei ES vidurkis, todėl LP EXPRESS 24 ir panašias paslaugas teikiančių bendrovių laukia pakilimas, kadangi didėjant internetinei prekyba Lietuvoje, didėja ir poreikis naudotis panašiomis paslaugomis“, - kalbėjo V. Sutkus.

Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau kaip 400 e-parduotuvių, iš kurių apie 40 – drabužių ir avalynės.