Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą ir patogų naudojimą šioje internetinėje svetainėje naudojami slapukai. Paspausdami „Sutinku“ arba tęsdami naršymą Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Pakeisti šį sprendimą ar kitaip apriboti slapukų naudojimą galite pakeisdami naršyklės nustatymus. Daugiau informacijos https://www.lpexpress.lt/slapukai/.

Sutinku
 

LP EXPRESS gerina klientų aptarnavimą

-

 Plačiausias šalyje siuntų pristatymo ir išsiuntimo galimybes siūlanti Lietuvos pašto valdoma įmonė „Baltic Post“ stiprina klientų aptarnavimo kokybę. Kokybiškas aptarnavimas ir aukšta bendravimo su klientais kultūra – vienas iš svarbiausių LP EXPRESS darbuotojams keliamų uždavinių.

„Klientų poreikiai keičiasi, todėl neužtenka vien tik suteikti paslaugą, kad išpildytume jų lūkesčius. Klientai renkasi tuos ir sugrįžta ten, kur jaučia nuoširdų dėmesį ir mėgaujasi maloniu aptarnavimu. Tik nuolatinės LP EXPRESS komandos pastangos tobulėti ir gerinti klientų aptarnavimą leis išlikti savo srities profesionalais“, teigė kurjerių ir siuntų savitarnos terminalų LP EXPRESS 24 veiklą vykdančios Lietuvos pašto patronuojamosios įmonės „Baltic Post“ direktorius Juozas Buitkus.

Šį pavasarį buvo atlikta LP EXPRESS paslaugų naudotojų apklausa, kuri atskleidė klientų lūkesčius. Greitai ir klientui patogiu sutartu laiku pristatytos tvarkingos, neapgadintos siuntos, patogios bei paprastos paslaugos, malonus ir paslaugus bendravimas – svarbiausi LP EXPRESS klientų įvardinti reikalavimai. „Visi klientai skirtingi, tačiau kiekvieną iš jų turime aptarnauti laikydamiesi vienodo bendrai sutarto aptarnavimo standarto, kuris taps kiekvieno LP EXPRESS darbuotojo elgesio su klientais kodeksu“, pabrėžė J. Buitkus.

Parengtas LP EXPRESS klientų aptarnavimo standartas apims kurjerių išvaizdos ir įvaizdžio, tiesioginio bendravimo su klientu bei jo informavimo apie siuntos pristatymą, paėmimą reikalavimus. Taip pat klientų aptarnavimui keliami reikalavimai nustatyti ir kitiems LP EXPRESS darbuotojams – Skambučių centro specialistams, pardavimų bei klientų aptarnavimo vadybininkams. Visiems LP EXPRESS paslaugas teikiantiems darbuotojams numatyti specialūs klientų aptarnavimo mokymai.

Šiais metais LP EXPRESS palankių klientų rodiklis siekė beveik 72 proc. „Tai – labai geras rezultatas. Jis rodo, kad klientai mus vertina ir mūsų teikiamas paslaugas rekomenduoja kitiems. Dabartinė praktika pasiteisina, tačiau dar turime kur tobulėti. Todėl ir toliau teirausimės savo klientų nuomonės apie suteiktų paslaugų ir aptarnavimo kokybę, stengsimės, kad mūsų darbas būtų kuo profesionalesnis ir kokybiškesnis“, – pažymėjo „Baltic Post“ vadovas.

 LP EXPRESS vieninteliai šalyje klientams siūlo tokį platų siuntų pristatymo būdų pasirinkimą. Išsiųsti siuntas galima per LP EXPRESS kurjerius, visą parą veikiančiais siuntų savitarnos terminalais LP EXPRESS 24 ar užsukus į bet kurį iš daugiau kaip 700 paštų Lietuvoje.