Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą ir patogų naudojimą šioje internetinėje svetainėje naudojami slapukai. Paspausdami „Sutinku“ arba tęsdami naršymą Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Pakeisti šį sprendimą ar kitaip apriboti slapukų naudojimą galite pakeisdami naršyklės nustatymus. Daugiau informacijos https://www.lpexpress.lt/slapukai/.

Sutinku
 

Bus renkami paslaugiausi Lietuvos pašto darbuotojai

2016-05-02

 Lietuvos paštas skelbia gegužę Gero aptarnavimo mėnesiu ir kviečia rinkti geriausiai klientus aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus. Gyventojai galės įvertinti paštų ir finansinių paslaugų „PayPost“ skyrių darbuotojų bei LP EXPRESS kurjerių darbą.

„Jau penktus metus iš eilės organizuojame paslaugiausių Lietuvos pašto darbuotojų rinkimus. Džiugu, kad kasmet vis daugiau klientų aktyviai įsitraukia į balsavimą ir reiškia savo atsiliepimus apie Lietuvos pašto darbuotojus, kuriuos apdovanojame už kokybišką ir profesionalų darbą.

Prieš kelerius metus esame įdiegę klientų aptarnavimo standartą, todėl Lietuvos paštas didelį dėmesį skiria savo darbuotojų mokymams ir klientų aptarnavimo gerinimui. Vertiname klientų atsiliepimus, kurių sulaukiame nuolatos, nes tai padeda dar labiau įsiklausyti į jų poreikius ir lūkesčius, leidžia mums tobulėti“, – pažymėjo Lietuvos pašto Pašto tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė. 

Kaip ir ankstesniais metais bus išrinkti geriausi ir paslaugiausiai klientus aptarnaujantys laiškininkai, paštuose dirbantys klientų aptarnavimo specialistai bei paštų viršininkai, „PayPost“ skyrių darbuotojai ir LP EXPRESS kurjeriai.

Įvertinti Lietuvos pašto darbuotojų aptarnavimą galima užpildžius specialią anketą, esančią internetiniame Lietuvos pašto tinklalapyje www.lietuvospaštas.lt arba savo išmaniu įrenginiu nuskenavus QR kodą, kurį galima rasti ant plakatų, kabančių šalies paštuose. Taip pat atsiliepimus apie Lietuvos pašto darbuotojus galima išreikšti paskambinus telefonu 8 700 55 400.

Norint pagirti darbuotoją už gerą aptarnavimą svarbu įsiminti jo vardą ir pavardę, taip pat paštą ar „PayPost“ skyrių, kuriame klientas buvo aptarnautas. Balsuojant už LP EXPRESS kurjerį pakaks įsidėmėti kurjerio vardą ir pavardę. Visą gegužę LP EXPRESS kurjerių pristatomos siuntos bus paženklintos QR kodu, kurį išmaniuoju įrenginiu nuskenavus iškart bus galima už juos balsuoti.

Taip pat gyventojai kviečiami įsiamžinti asmenukėje su paslaugiausiu Lietuvos pašto darbuotoju (jam sutikus) ir nuotrauką atsiųsti el. paštu facebook@post.lt, į Lietuvos pašto „Facebook“ paskyrą arba kelti į „Instagram“ su žyma #geroaptarnavimomėnuo. Geriausių nuotraukų autoriai bei 10 klientų, balsavusiųjų už Lietuvos pašto darbuotojus, burtų keliu bus apdovanoti specialiais prizais.

Balsuoti už geriausiai aptarnaujančius Lietuvos pašto darbuotojus bus galima iki gegužės 31 dienos.

Iš to paties kompiuterio ar išmaniojo įrenginio, telefono numerio bus galima balsuoti tik vieną kartą. Lietuvos pašto darbuotojai ir jų šeimos nariai balsavime dalyvauti negali.