Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą ir patogų naudojimą šioje internetinėje svetainėje naudojami slapukai. Paspausdami „Sutinku“ arba tęsdami naršymą Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Pakeisti šį sprendimą ar kitaip apriboti slapukų naudojimą galite pakeisdami naršyklės nustatymus. Daugiau informacijos https://www.lpexpress.lt/slapukai/.

Sutinku
 

LP EXPRESS kviečia įvertinti darbuotojų aptarnavimą

2014-04-02

Jau trečius metus iš eilės balandžio mėnesį Lietuvos paštas skelbia gero aptarnavimo mėnesiu ir kviečia gyventojus balsuoti už geriausiai aptarnaujančius darbuotojus. Šiemet gyventojai galės balsuoti ne tik už paštų, bet ir už „PayPost“ skyrių darbuotojus bei LP EXPRESS kurjerius.

„Tai, kad jau trečią kartą renkame geriausiai aptarnaujančius darbuotojus, tik įrodo, jog šis konkursas svarbus tiek klientams, tiek mūsų darbuotojams. Nuoširdžiai tikimės, kad nuoširdus ir profesionalus aptarnavimas taps Lietuvos pašto vizitine kortele, kuri bus paskata naudotis būtent paštuose, „PayPost“ skyriuose ar kurjerių teikiamomis paslaugomis“, – sakė Lietuvos pašto Pašto tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė.

Balsuoti už geriausiai aptarnaujančius darbuotojus galima nuo balandžio 1 iki 30 dienos, užpildant anketą Lietuvos pašto internetinėje svetainėje www.lietuvospaštas.lt, socialiniame tinkle „Facebook“ arba paskambinus informacijos telefonu 8 700 55 400.

Norint pagirti darbuotoją už gerą aptarnavimą svarbu įsiminti jo vardą ir pavardę, taip pat pašto ar „PayPost“ skyrių, kuriame buvote aptarnautas. Balsuojant už LP EXPRESS kurjerį užtenka įsiminti kurjerio vardą ir pavardę.

Iš vieno kompiuterio ir telefono numerio balsuoti galima tik vieną kartą. Lietuvos pašto darbuotojai ir jų šeimų nariai rinkimuose dalyvauti negali.

Lietuvos paštas tradiciškai net dešimt balsavime dalyvavusių klientų, atrinktų burtų keliu, apdovanos firminiais Lietuvos pašto prizais.