Siekiant užtikrinti sklandų svetainės veikimą ir patogų naudojimą šioje internetinėje svetainėje naudojami slapukai. Paspausdami „Sutinku“ arba tęsdami naršymą Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Pakeisti šį sprendimą ar kitaip apriboti slapukų naudojimą galite pakeisdami naršyklės nustatymus. Daugiau informacijos https://www.lpexpress.lt/slapukai/.

Sutinku
 

Kokios klaidos dažniausiai daromos siunčiant siuntas per savitarnos terminalus?

2015-03-17

Siuntų savitarnos terminalus LP EXPRESS 24 valdanti bendrovė „Baltic Post“ skaičiuoja, kad kas mėnesį pasitaiko siuntų, kurios į terminalus įdedamos ne pagal siuntų savitarnos terminalų naudojimo taisykles, dėl ko gavėjai gali patirti įvairių nepatogumų.

„Naudojimasis siuntų savitarnos terminalais LP EXPRESS 24 nuolat auga, tačiau tuo pat metu didėja ir klaidų skaičius. Kad siuntos išsiuntimas būtų sklandus, o pirmas kartas išbandant siuntų savitarnos terminalas būtų sėkmingas, rekomenduojama atkreipti į kelis svarbiausius momentus, kurie gali padėti greitai ir paprastai išsiųsti siuntą“, – sakė LP EXPRESS 24 siuntų savitarnos terminalus valdančios bendrovės „Baltic Post“ vadovas Juozas Buitkus.

Viena dažniausiai pasitaikančių klaidų – pasirinktas netinkamas LP EXPRESS 24 terminalo dėžutės dydis. Neretai pasirenkama per maža terminalo dėžutė, į kurią siuntą bandoma dėti jėga. Tuomet terminalo dėžutė užstringa, dėl ko nėra galimybės kurjeriui jos išimti. Dėl netinkamo terminalo dėžutės pasirinkimo nukenčia siuntos pakuotė, dėl ko gali būti pažeistas ir siuntos turinys. Jei pasirinkta dėžutė akivaizdžiai per maža, terminale pasirinkite didesnę.

Jei nutinka taip, kad terminale nėra norimo dydžio laisvos siuntimo dėžutės, svarbu rinktis ne mažesnę, bet didesnę terminalo dėžutę. Pasirinkus mažesnę dėžutę, tačiau siuntai netilpus, terminalas vis vien fiksuoja, kad siunta buvo įdėta.

Siuntų savitarnos terminaluose LP EXPRESS 24 dažnai tenka rasti siuntų, ant kurių nėra užklijuotas lipdukas su kontaktine gavėjo informacija. Siunčiant siuntas per LP EXPRESS 24 terminalus būtina ant siuntos užklijuoti lipduką, kuriame nurodomas siuntos gavėjo kontaktinė informacija. Siuntos lipduką galima atsispausdinti prie terminalo arba internetu, užsiregistravus internetinėje svetainėje www.lpexpress.lt.

Siuntimui keliskart naudojant tą pačią pakuotę, būtina nuvalyti ankstesnio gavėjo kontaktinę informaciją ar siuntos lipduką, kad sena informacija neklaidintų ir būtų aiškus siuntos gavėjas.

Daugiau informacijos – www.lpexpress.lt arba telefonu 8 700 55 400.

LP EXPRESS vieninteliai šalyje klientams siūlo tokį platų siuntų pristatymo būdų pasirinkimą. Išsiųsti siuntas galima užsukus į bet kurį iš daugiau kaip 700 paštų Lietuvoje, taip pat – per LP EXPRESS kurjerius arba visą parą veikiančiais siuntų savitarnos terminalais LP EXPRESS 24.