Dažniausiai užduodami klausimai


Kas yra LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalai?
Kas gali naudotis LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalais?
Kokie yra LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalų privalumai?
Kur galiu suvesti gavėjo duomenis ir pasirinkti, kur siunta turi nukeliauti?
Kuris LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalas yra arčiausiai mano namų?
Ar būtina registruotis norint išsiųsti siuntą?
Ar būtina registruotis norint gauti siuntą?
Kokie registruoto kliento privalumai?
Ką daryti, jeigu suvedus abu PIN kodus LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalo durelės neatsidaro?
Kur galima rasti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus?
Kas atsako už siuntinio pakuotę ir supakavimo kokybę?
Kaip sužinoti, kad gavau siuntą?
Kada siuntos surenkamos iš terminalų?
Kur kreiptis iškilus papildomų klausimų?
Per kiek laiko gavėjui reikia atsiimti siuntą iš terminalo?
Su kokiomis naršyklėmis suderinama svetainė www.lpexpress.lt?

PAŠTO SIUNTŲ PRISTATYMAS Į TERMINALĄ
Kaip veikia pašto siuntų pristatymo į LP EXPRESS terminalus paslauga?
Kaip prisijungti prie LP EXPRESS savitarnos sistemos?
Kas yra unikalus kodas?
Kaip užsakyti pašto siuntų pristatymo į LP EXPRESS terminalus paslaugą?
Kiek kainuoja pašto siuntų nukreipimo į terminalus paslauga?
Kodėl papildomai reikia mokėti už šią paslaugą 1 Eur?
Kokiais atvejais klientui reikės mokėti papildomą 1 Eur mokestį?
Prieš pora metų Lietuvos paštas jau buvo pasiūlęs panašią paslaugą. Kodėl šįkart gyventojai turėtų naudotis šia paslauga?
Kaip elgtis, jeigu siunta buvo užsakyta pagal senąją adresavimo tvarką, kai nurodomas tik Kliento ID? Ar joms galios 1 Eur mokestis?
Kaip vyks siuntų, kurios bus apmokestintos muito, PVM ir kt. mokesčiais, pristatymas į terminalus? Ar yra kitų ribojimų?
El. parduotuvėse užsakomus daiktus pristato ir kiti vežėjai. Ką daryti, jei nežinau, ar mano siunta bus siunčiama paštu?
Kodėl mano siunta buvo grąžinta siuntėjui?
Per kiek laiko gavėjui reikia atsiimti siuntą iš terminalo?
Kas bus, jei siuntos neatsiimsiu per nustatytą terminą?
Kas bus, jei siunta netilps į terminalą?
Kur galiu kreiptis iškilus papildomų klausimų?

Kas yra LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalai?

Tai moderniausias ir patogiausias būdas siųsti ir gauti siuntas visoje Lietuvoje – LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę. Naudodamiesi šia paslauga galite išsiųsti ir gauti siuntas Jums patogiu laiku Jums patogioje vietoje.

Kas gali naudotis LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalais?

LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalai yra skirti tiek fiziniams, tiek juridiniams klientams. Fiziniai klientai gali išsiųsti ir gauti siuntą nesudarydami jokių sutarčių ir be įsipareigojimų, užtenka turėti paruoštą siųsti siuntą ir banko kortelę.

Kokie yra LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalų privalumai?

  • Patogi paslaugos vieta. LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalai yra pastatyti prie didžiųjų prekybos centrų.
  • Neribotas darbo laikas. Paslauga teikiama 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę.
  • Greita paslauga – siunta pristatoma per 24 valandas.*
  • Gera kaina. Tai pigiausias būdas siųsti ir gauti siuntas visoje Lietuvoje.
  • Paprasta ir saugu naudotis. Siuntą išsiųsite ir atsiimsite keliomis paprastomis parinktimis ekrane, Jūsų ir siuntos saugumą užtikrins integruotos apsaugos priemonės bei vaizdo įrašinėjimas.

* Jeigu siunta įdedama į terminalą iki ant jo nurodyto siuntų surinkimo laiko. Siuntų surinkimo iš terminalo laikus rasite čia.

Kur galiu suvesti gavėjo duomenis ir pasirinkti, kur siunta turi nukeliauti?

Gavėjo duomenis, siuntos dydį ir pristatymo vietą galima suvesti dviem būdais: terminale, jutikliniame ekrane pasirinkus „Siųsti siuntą“ -> „Įsigyti siuntos lipduką“, arba LP EXPRESS savitarnoje.

Kuris LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalas yra arčiausiai mano namų?

Čia rasite sau tinkamiausią terminalą.

Ar būtina registruotis norint išsiųsti siuntą?

Ne, norint išsiųsti siuntą registruotis nebūtina. Prisiregistravus pagreitėja siuntos išsiuntimo procesas, nes nereikia kas kartą suvedinėti siuntėjo duomenų.

Ar būtina registruotis norint gauti siuntą?

Ne, siuntą galite atsiimti neprisiregistravę. Atsiimdami siuntą registruotieji klientai neturi suvedinėti PIN kodų ir gali atsiimti kelias siuntas iš karto.

Kokie registruoto kliento privalumai?

Registruotieji klientai siunčia siuntas patogiau – nereikia siunčiant siuntą kas kartą suvedinėti savo duomenų. Be to, www.lpexpress.lt savitarnoje registruotieji klientai gali peržiūrėti savo užsakymus, pirkti kelis siuntos lipdukus iš karto bei naudotis daugybe kitų papildomų funkcijų.

Ką daryti, jeigu suvedus abu PIN kodus LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalo durelės neatsidaro?

Įsitikinkite, ar teisingai suvedėte PIN2 kodą. Jei durelės vis tiek neatsidaro, skambinkite informacijos tel. 8 700 55 400.

Kur galima rasti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus?

Terminalų sąrašą žiūrėkite čia.

Kas atsako už siuntinio pakuotę ir supakavimo kokybę?

Kaip nurodyta taisyklėse, už siuntos turinį bei pakavimą atsako siuntėjas.

Kaip sužinoti, kad gavau siuntą?

Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.

Kada siuntos surenkamos iš terminalų?

Kaip nurodyta taisyklėse, siuntų surinkimo iš LP EXPRESS terminalų laikai yra nurodyti ant kiekvieno terminalo bei terminalų sąraše.

Kur kreiptis iškilus papildomų klausimų?

Neradę atsakymo į rūpimą klausimą čia, skambinkite informacijos tel. 8 700 55 400 arba rašykite el. paštu info@lpexpress.lt.

Per kiek laiko gavėjui reikia atsiimti siuntą iš terminalo?

Gavėjas siuntą iš terminalo turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į terminalą momento. Daikto pasaugojimo paslaugai galioja tokios pačios sąlygos.

Su kokiomis naršyklėmis suderinama svetainė www.lpexpress.lt?

Siuntų užsakymo procesas www.lpexpress.lt sklandžiai veikia naudojantis šiomis naršyklėmis:

  • „Mozilla Firefox“ (nuo 30 versijos)
  • „Google Chrome“ (nuo 30 versijos)
  • „Internet Explorer“ (nuo 8 versijos)
  • „Safari“ (nuo 17 versijos)
  • „Opera“ (nuo 20 versijos).

Rekomenduojame naudoti pačią naujausią naršyklės versiją. Mūsų sistema turėtų veikti ir su kitomis modernių naršyklių naujausiomis versijomis.

Kaip veikia pašto siuntų pristatymo į LP EXPRESS terminalus paslauga?

Pašto siuntų pristatymo į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus paslauga skirta perkantiems internetu ir pageidaujantiems siuntą atsiimti ne pašte ar per kurjerį, bet visą parą veikiančiuose LP EXPRESS terminaluose. Šiuo metu ne visos el. parduotuvės, ypač veikiančios užsienyje, suteikia tokią galimybę, todėl LP EXPRESS siūlo sprendimą – paštu parsisiunčiamų siuntų nukreipimą į terminalus.

Kad siuntos gavėjas galėtų paštu siunčiamą siuntą atsiimti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminale, reikia užsiregistruoti internetinėje svetainėje www.lpexpress.lt. LP EXPRESS savitarnos sistemos naudotojui bus suteiktas unikalus ID kodas, pagal jį bus nustatoma, į kurį siuntų savitarnos terminalą siuntą pristatyti. 

Kaip prisijungti prie LP EXPRESS savitarnos sistemos?

Tituliniame www.lpexpress.lt puslapyje paspauskite kairėje pusėje žemai esantį mygtuką „Registracija“. Atsivėrusio lango laukeliuose suveskite reikiamus duomenis ir spauskite apačioje esantį mygtuką „Siųsti“. Telefono numerį rekomenduojame nurodyti, nors tai ir nėra privaloma. Turėdami Jūsų telefono numerį galėsime lengviau su Jumis susisiekti atkeliavus siuntai ar kilus nesklandumų. 

Kas yra unikalus kodas?

Registracijos LP EXPRESS savitarnos sistemoje metu kiekvienam naudotojui suformuojamas unikalus šešiaženklis kodas, kurį reikės naudoti adresuojant siuntą į pasirinktą terminalą. Kodas sudarytas iš raidžių LP ir 6 skaitmenų. Kodo, kurį reikės naudoti adresuojant siuntą į pasirinktą terminalą, pavyzdys: LP123456. 

Svarbu. Teisingai užrašytas kodas padės nustatyti, į kurį Jūsų pasirinktą terminalą nukreipti siuntą. Savo kodą galite visada matyti „Kontaktinės informacijos“ skiltyje: „Asmeniniai duomenys“ – „BP naudotojo ID“. Rašydami nepamirškite pridėti raidžių LP.

Kaip užsakyti pašto siuntų pristatymo į LP EXPRESS terminalus paslaugą?

Norėdami užsisakyti siuntos nukreipimo į terminalą paslaugą prisijunkite prie savo paskyros ir pagrindiniame puslapyje spauskite mygtuką „Kontaktinė informacija“.

Kontaktinės informacijos skiltyje, gavimo būdo pasirinkimo lauke, pažymėkite terminalo parinktį ir iš pateikto sąrašo išsirinkite sau patogiausią terminalą. Pasirinkimą išsaugokite. 

Užsisakydami prekių užsienio ar Lietuvos el. parduotuvėse ir pageidaudami siuntą atsiimti pasirinktame LP EXPRESS terminale naudokite TIK žemiau nurodytą adresą. Prie savo vardo ir pavardės būtinai nurodykite ir savo ID numerį, kurį gavote registruodamiesi LP EXPRESS savitarnos sistemoje.

Vardenis Pavardenis LP123456
Rodūnios kelias 9
LT-02034 Vilnius
LITHUANIA
Tel.: +3706** *****

Svarbu. Tik šitaip adresuota siunta pasieks Jūsų pasirinktą terminalą.

Kai siunta bus pristatyta į siuntų savitarnos terminalą, gausite SMS žinutę arba el. laišką su PIN kodais siuntai atsiimti.

Kiek kainuoja pašto siuntų nukreipimo į terminalus paslauga?

Paslaugos mokestis – 1 Eur už siuntą, nepriklausomai nuo siuntos dydžio. Už paslaugą apmokėti reikės banko kortele atsiimant siuntą LP EXPRESS terminale.

Kodėl papildomai reikia mokėti už šią paslaugą 1 Eur?

Prieš metus kai kurie „Baltic Post“ klientai turėjo galimybę pirmieji išbandyti šią naujovę. Siekėme įvertinti Jūsų lūkesčius, įsitikinti naujos paslaugos nauda ir sklandžiu jos veikimu. Tik įsitikinę, kad paslauga yra aktuali klientams, įdiegėme reikiamus informacinių technologijų pakeitimus, kad galėtume suteikti galimybę ją išbandyti ir naudotis visiems Lietuvos gyventojams. Taigi tik už 1 Eur mokestį gyventojai gali pasirinkti bet kurį LP EXPRESS terminalą visoje Lietuvoje, į kurį jam pristatysime siuntą. Tai patogu, greita ir visa tai – už išties patrauklią kainą. Daugiau apie naują paslaugą www.lpexpress.lt

Kokiais atvejais klientui reikės mokėti papildomą 1 Eur mokestį?

1 Eur mokestis taikomas tik tiems paslaugos vartotojams, kurie savo siuntas terminale nori atsiimti pagal naująją adresavimo tvarką. Užsiregistravus tinklalapyje www.lpexpress.lt ir Kontaktinės informacijos skiltyje pasirinkus terminalo parinktį Jums bus suteiktas unikalus adresas bei Jūsų unikalus ID. Siuntos adresuotos būtent tokia tvarka galės pasiekti terminalą ir tik už tokias siuntas bus imamas papildomas 1 Eur mokestis. Visais kitais atvejais 1 Eur mokestis nėra taikomas.

Prieš pora metų Lietuvos paštas jau buvo pasiūlęs panašią paslaugą. Kodėl šįkart gyventojai turėtų naudotis šia paslauga?

Prieš pora metų pasiūlę klientams panašią paslaugą pirmiausia norėjome įsivertinti tokios paslaugos poreikį ir naudą klientui. Išanalizavę visus duomenis, šiandien klientams galime pasiūlyti lankstesnę ir patogesnę paslaugą, geriau atitinkančią jų poreikius. Mes užtikriname Jus sėkmingu sklandžiu paslaugos teikimu, o kilus bet kokiems klausimams, į juos esame pasirengę atsakyti. Daugiau apie naują paslaugą www.lpexpress.lt

Kaip elgtis, jeigu siunta buvo užsakyta pagal senąją adresavimo tvarką, kai nurodomas tik Kliento ID? Ar joms galios 1 Eur mokestis?

1 Eur mokestis taikomas tik tiems paslaugos vartotojams, kurie savo siuntas terminale nori atsiimti pagal naująją adresavimo tvarką. Naujoji tvarka apima žemiau nurodytus būtinus atributus.

Vardenis Pavardenis LP123456
Rodūnios kelias 9
LT-02034 Vilnius
LITHUANIA
Tel.: +3706** *****

Senoji adresavimo tvarka, kuomet ant siuntos buvo rašomas Kliento ID ir gavėjo namų adresas, nebegalioja nuo 2015-10-19. Taip adresuotos siuntos klientui bus įteiktos įprasta pašto siuntoms taikoma tvarka, priklausomai nuo siuntos rūšies: į pašto dėžutę, asmeniškai pasirašytinai arba gavėją aptarnaujančiame pašte. Šioms siuntoms 1 Eur mokestis nėra taikomas.

Kaip vyks siuntų, kurios bus apmokestintos muito, PVM ir kt. mokesčiais, pristatymas į terminalus? Ar yra kitų ribojimų?

Siuntos, kurias reikės deklaruoti muitinėje ir kurioms bus priskaičiuoti mokesčiai, taip pat ir išperkamosios siuntos bus siunčiamos įprasta tvarka į gavėjo paštą ir gavėjui pristatomos jo nurodytu adresu. Už apmokestintą siuntą gavėjas galės susimokėti ją atsiimdamas pašte. 

El. parduotuvėse užsakomus daiktus pristato ir kiti vežėjai. Ką daryti, jei nežinau, ar mano siunta bus siunčiama paštu? 

Siuntų nukreipimo į LP EXPRESS terminalus paslauga taikoma tik paštu siunčiamoms siuntoms.

Kad kiti pašto (kurjerių) paslaugų teikėjai galėtų pristatyti siuntą, rekomenduojame visada nurodyti savo kontaktinį telefono numerį, kuriuo būtų galima susisiekti ir pasitikslinti dėl konkretaus siuntos pristatymo adreso. 

Kodėl mano siunta buvo grąžinta siuntėjui?

Viena pagrindinių priežasčių, kodėl siuntėjui grąžinamos siuntos, tai – netaisyklingai užrašytas adresas, pavyzdžiui, kai prie vardo ir pavardės nenurodomas ID kodas, užrašomas namų ar LP EXPRESS terminalo adresas ir kt.
Norint gauti Lietuvos paštu siunčiamą siuntą į pasirinktą LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą, svarbu nurodyti taisyklingą gavėjo adresą ir teisingus kontaktinius duomenis.
Taisyklingo adresavimo pavyzdys:

Vardenis Pavardenis LP123456
Rodūnios kelias 9
LT-02034 Vilnius
LITHUANIA
Tel.: +3706** *****

Per kiek laiko gavėjui reikia atsiimti siuntą iš terminalo?

Gavėjas siuntą iš terminalo turi atsiimti per 72 val. nuo siuntos pristatymo į terminalą momento. 

Kas bus, jei siuntos neatsiimsiu per nustatytą terminą?

Per 72 val. terminą iš gavimo terminalo gavėjo neatsiimama siunta iš terminalo išimama ir saugoma UAB „Baltic Post“ paslaugų teikimo vietoje 15 (penkiolika) kalendorinių dienų. Apie tai klientas informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu. Dėl tokios siuntos atsiėmimo arba grąžinimo klientas privalo kreiptis į UAB „Baltic Post“. Siuntos saugojimo terminui pasibaigus siunta bus perduota Lietuvos paštui, kuris siuntą saugos dar 15 kalendorinių dienų, o šioms pasibaigus grąžins ją siuntėjui. 

Kas bus, jei siunta netilps į terminalą?

Nepavykus pašto siuntos pristatyti į terminalą dėl per didelio siuntos dydžio ji saugoma UAB „Baltic Post“ paslaugų teikimo vietoje 15 (penkiolika) kalendorinių dienų. Apie tai klientas yra informuojamas. Dėl tokios siuntos atsiėmimo arba grąžinimo klientas privalo kreiptis į UAB „Baltic Post“. Siuntos saugojimo terminui pasibaigus siunta bus perduota Lietuvos paštui, kuris siuntą saugos dar 15 kalendorinių dienų, o šioms pasibaigus grąžins ją siuntėjui. 

Kur galiu kreiptis iškilus papildomų klausimų?

Iškilus papildomų klausimų reikia skambinti informacijos telefonu  8 700 55 400 arba rašyti el. paštu info@lpexpress.lt.